Často kladené otázky
Doprava a platba
Ak sa vám platba nepodarila, môžete vykonať nasledujúce kroky:
- Odporúčame kontaktovať banku, aby ste vylúčili akékoľvek problémy s vašou kartou alebo zablokovaním transakcie kvôli podozreniu na podvod (táto situácia môže nastať pri väčších transakciách).
- Ak problém nesúvisí s vašou bankou alebo kartou, skúste znovu a starostlivo zadať svoje údaje.
- Ak problémy pretrvávajú, zavolajte nám
Objednávky
Áno, objednávky odosielame aj na dobierku, ak si pri objednávke zvolíte tento spôsob. Príplatok za Dobierku je 2 €.
Vašu objednávku môžete stornovať telefonicky alebo mailom cez kontaktný formulár.
Vrátenie tovaru
Pokiaľ si prajete vrátiť zakúpený tovar, vyplňte prosím online formálár alebo si stiahnite a vyplňte Formulár na vrátenie tovaru.
V prípade ak ho nebudete zasielať spolu s tovarom, odošlite ho prosím bezodkladne na náš email: eshop@nirox.sk, do predmetu napíšte „vrátenie a číslo objednávky“ (následné je potrebné v stanovenej lehote doručiť nám aj tovar, ktorý bol predmetom vrátenia/odstúpenia od zmluvy).
Zakúpený tovar online je možné vrátiť do 30 kalendárnych dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. V 30-dňovej lehote je potrebné doručiť predávajúcemu ako online formulár, resp. Formulár na vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy), tak aj zakúpený tovar. Od zmluvy môžete odstúpiť aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Pred odoslaním tovaru, sa prosím uistite, že tovar posielate v pôvodnom stave t.j. nepoškodený, v pôvodnom obale a s originálnym označením. Pri vrátení, prosím, vložte k tovaru aj zhrnutie objednávky či faktúru, aby sme Vaše vrátenie tovaru mohli úspešne spracovať.
Tovar vráťte k nám jedným z nasledovných spôsobov:
Zaslaním na adresu (bez dobierky): | ||
NIROX s.r.o.
Polianky 17
841 01 Bratislava
Slovensko
|